Klik Ya..:)

Saturday, May 29, 2010

Apa Yang Pelik Pasal Gambar Ni???

31 comments:

  1. semua muke same...badan jek len kan..heheeh

    ReplyDelete
  2. ader sorang je yang pakai spek mate hitam

    ReplyDelete
  3. muka sama badan lain2..

    jom komen pula kisah di sini..gmabar lawak!

    http://suarapeople.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. gambar tu yang pelik, hehehehe

    ReplyDelete
  5. carik2 xjumpe... muke sama? hmmm kena besarkan gambar baru nampak kot?

    ReplyDelete
  6. muke sama ke??

    ReplyDelete
  7. a`ah semua muka sama jer... Kekeke kreatif btol ye.. ahaks!

    http://humanitylife.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. x perasan lak muka sama...maybe kot huhuhu

    ReplyDelete
  9. org dlm gambar ni duk dlm bentuk bulatan kot.hahah

    ReplyDelete
  10. Semua muka same.. haha mana dapat gambar2 ni?? hebat la.

    ReplyDelete
  11. haha. tak perasan doe sume muka sama. haha ;D

    ReplyDelete
  12. ada momok ke dlm gambar tu??

    ReplyDelete
  13. ntah...tak nampak pape pon...ops sorry gwa tak pakai spek...
    ha!..nampak-nampak...nampak macam korang nampak...

    ReplyDelete
  14. Muka dorang almost the same.

    ReplyDelete
  15. peliknyer...muka diorang sepesen je kan...adik beradik ke?

    ReplyDelete
  16. ha3.. aku baca komen baru dapat jawapan..
    muka sama, photoshoppp

    ReplyDelete
  17. ahahaa cm ta cye jep mke sume sme...
    sme ke..??
    hehee

    :))

    ReplyDelete
  18. ha,,smua x pakai sluar dalam la tu,,he he

    ReplyDelete
  19. haha.. yer ker? xpakai seluar dalam? hahha :D

    haah.. mmg sama semua.. =P

    ReplyDelete
  20. sume cina..sebijik je muka sume nya..

    ReplyDelete
  21. erk . pompuan bju itam belah kiri 2 org ke mkhluk alus ?

    ReplyDelete
  22. Yup..mcm sumer kembar je..ni dh kmbar bpe dh ni..hehe..

    Kucing kepala dua

    ReplyDelete
  23. humang aii... muko samo semuo ehhh... ni dah lobih dari tujuh oghang yg muko serupo kek dunio nie... hehehee..

    ReplyDelete